http://www.myx.cz

Zrušení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele ve zkušební době

Zrušení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele ve zkušební době

Pracovněprávní vztahy

Založeno: 3. 2. 2012
Počet příspěvků: 8
Nejnovější příspěvek: 21. 2. 2012 15:32
Dobrý den, dne 30.12.2011 jsem obdržela od zaměstnavatele Zrušení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele ve zkušební době v souladu s ust. § 66 ods.1 zákona č.262/2006Sb., ZK, že mi tímto ruší pracovní poměr ve zkušební době. Pracovní poměr s ohledem na zkušební dobu skončí dne 3.1.2012. Do uplynutí této doby je nutné odevzdat včechen majetek, který jste užívala, nevyčerpaný zůstatek dovolené Vám bude proplacen ve výplatě za leden 2011. Můj dotaz zní: Dne 30.12.2011 ráno jsem byla po noční 11 hodinové směně. Zrušení mi bylo předáno po ukončení směny. Hned jsem odjela k lékařce a ta mi dnem 30.12.2011 vystavila PN. Počítá se ještě den 30.12.2011 jako odpracovaný, byla jsem po noční ? Došlo k přerušení zkušební doby a pracovní poměr nemůže být ukončen k 3.1.2012 ? Mám nárok na 21 dnů PN hrazenou zaměstnavatelem, měla jsem normálně naplánované směny na celý měsíc od zaměstnavatele a v prvním lednovém týdnu jsem měla čerpat od 3.1.12 4 dny staré dovolené? Mzdový účetní mě upozornil na rozdíl mezi slovem zrušení a skončení. Nevím jak tomu mám rozumět. Dále mi vystavil zápočtový list k 3.1.2012. Doopravdy nedošlo k přerušení PNkou zkušební doby. Na mzdovou pásku za měsíc 12/2011 mi zapsal PN na dny 30. a 31. 12 2011. Neměl mi začátek na pásce posunout až od 31.12.2011, pokud se 30.12.2011 počítá jako den odpracovaný, volno po noční směně a nemá toto vliv na přerušení zkušební doby? A poslední dotaz je ohledně poslední věty o tom zůstatku dovolené, že bude peoplacena ve výplatě za leden 2011, v té době jsem u zaměstnavatele v ádném případě nepracovala. Nastoupila jsem 4.10.2011. Jedná se o závažné pochybení ze strany zaměstnavatele a tudíž by mohlo být zrušení pracovního poměru neplatné? Děkuji za odpovědi,je jich